neděle 2. prosince 2012

Trochu jinak

......jsem pojala letošní adventní svícení.
Celá léta jsem tvořila adventní věnec z chvojí.Na tyto svátky jsem zatoužila vyzkoušet něco jiného.
Na blozích je tolik inspirací.Jedna krásnější,než druhá.A té nádhery v obchůdku Bella Rose!Nejraději bych měla svícny na  všech volných místech v domě.
Ale nakonec jsem si přeci jen vybrala a vyhrály dva kandidáti.:-)

Na jídelní stůl jsem neodolala svícnu z keramické dílny Leničky.http://www.mimibazar.cz/bazar.php?user=194735










Stačí jen přizdobit mechem,mašličkou,přidat pár šišek z lesa a výsledný efekt je dokonalý.
Myslím,že Lenička je letos nestíhala vyrábět :-).




Druhý svícen byl na výrobu velice jednoduchý.Hliněné květináčky jsem natřela bílou barvou,kolem svíčky použila opět mech,mašličku a zinková čísla.










Dělá nám parádu na konferenčním stolku v obýváku a myslím,že k nám moc hezky pasuje.

A do třetice to není svícen,ale polštářky s hvězdičkou.Musela jsem je vyzkoušet,hvězdy k Vánocům přece patří.



Přeji Vám nádhernou první adventní neděli!




9 komentářů:

  1. Ali, nádherné. Svietnik od Leničky nemá chybu a ie kvetináčiky sú rozkošné. Andrea

    OdpovědětVymazat
  2. Ališo, moc hezké svícny. Jojo změna k životu patří a tobě se moc povedla ...
    Hezký první adventní večer ... Věra

    OdpovědětVymazat
  3. Alenko,
    asi to bude vypadat, že jsem se opičila, jen ty víš, že tomu tak není !
    protože se nám líbí hodně podobné věci, tak mám letos také adventní keramický svícen od Leničky i další květináčkový ;-)
    Letos mám dokonce ještě jeden kovový svícen.
    Prostě jsem nějak zapomněla, že už doma mám jeden, druhý a nakonec z toho byli 3 advenťáky ;-D
    Krásný adventní čas!

    OdpovědětVymazat
  4. Alenko, moc hezké adventní svícny, květníčky mě obzvlášť oslovily, letos už to dohánět nebudu, první svíčka už hořela, tak možná za rok, uvidíme, té inspirace je opravdu hodně, klidný a pohodový advent,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  5. Alčo, parádní adventní svícení! Věnce od Lenky se mi taky moc líbí, má veškerou keramiku moc nádhernou, je na ní vidět a cítit z ní, že je ta práce dělaná s láskou, taky doma pár kousků z její dílničky máme a asi budu s nákupem pokračovat:-). Ten druhý květináčkový je taky parádní, my měli květináčky před pár lety taky, vypadá to krásně a přitom je to jednoduché. U nás taky letos nejsou chvojkové dekorace, ale propadla jsem mechu stejně jako ty:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Alenko, advent u tebe se mi moc líbí! Krásně, jemně a vkusně si zdobila a jako třešinka na dortu jsou ty polštářky, ty se mi moc líbí!
    Měj hezký večer, moc zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Alenko, krasne zdobeni mas. Oba adventni svicny jsou nadherne, ten keramicky jsem uz obdivovala na mnoha blozich a ten kvetinackovy je hrozne roztomily (mela jsem loni podobny :o) Polstarky jsou kouzelne. Preji krasny adventni cas!

    OdpovědětVymazat
  8. S týmito kvetináčikmi aj ja rada narábam. Podarilo sa v bielom prevedení je to krása.
    J.

    OdpovědětVymazat
  9. Alenka, máš to všetko jemé a krásne zladené.Tento rok som aj ja rozmýšľala nad črepníkmi - krásna dekorácia.
    Jana

    OdpovědětVymazat