neděle 16. prosince 2012

Už jen týden

Přeji krásnou třetí adventní neděli.

Ano je to tak,dnes jsme zapálili třetí svíčku a Vánoce se blíží mílovými kroky.Ale před sebou máme ještě celý týden a to se  dá stihnout spoustu věcí.
Já se dnes pustila do pečeného čaje z citrusů a jablíček.Byla to již druhá várka,tu první jsme stačili vypít za týden.
Tentokrát jsem dělala dvojitou dávku a část jí využiji jako dárečky pro kolegyně a známé.






Je to opravdová dobrota a příprava je přitom úplně jednoduchá.

1,5 kg libovolného ovoce ( já dala mandarinky,pomeranče,citrony a jablka) nakrájíme na kousky a vložíme do pekáče.Přidáme 2 lžičky skořice,5 hřebíčků,1 kg cukru,2 dl rumu a promícháme.
Pečeme asi hodinu při teplotě 200 °C.
Hotovou směs plníme do skleniček a otočíme dnem vzhůru.
Uvidíte,že po zimní procházce je to ten nejlepší způsob,jak se zahřát.

Pátek 14.12. byl poslední termín,kdy měly najít nové domovy dárečky v rámci vánoční výměny.
Já ho vyráběla pro Ajku.http://ajkabublinka.blogspot.cz/
Původně jsem chtěla zasednout k šicímu stroji,ale když jsem viděla její nádherné šité výrobky,rozhodla jsem se pro jehlice.






A nakonec se i já moc ráda zúčastním dvou vánočních giveaway  na těchto blozích.

http://flowers-living.blogspot.cz/2012/12/




http://maison-de-la-suisse.blogspot.cz/



Mějte nádherný nedělní večer a celý poslední předvánoční týden.
Alena.


7 komentářů:

  1. Alenko, tak ten čajík určitě vyzkouším - skvělý tip.
    Hezký večer ... Věra

    OdpovědětVymazat
  2. Ali, pečený čaj je opravdu skvělý výrobek, ty je máš krásně nazdobené, takový dáreček udělá rozhodně velkou radost! Tvé tvoření do vánoční výměny je moc pěkné, ten polštář se mi líbí moc, úžasný! I ty si užij krásný poslední předvánoční týden:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Alenko, Tvůj dáreček je parádní - polštářek je nadýcháný jak peříčko!
    Pečený čaj je opravdu výborný , také nestačím péci ... krásný večer, Maru

    OdpovědětVymazat
  4. Alenko, děkuji za báječnou inspiraci, až dopijeme ten dělaný v létě, asi se do něj pustím. Tvůj polštářek je naprosto kouzelný! Nádherný dárek!
    Moc tě zdravím a přeju hezké dny, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Alenko,
    už jen 6 dní do Vánoc :-o
    Nestíhám vše, co bych ráda a tak musím slevit ze svých plánů a odložit je na některé příští Vánoce.
    Na čajík se chystám, ale nevím, nevím, třeba ho objevím pod stromečkem a o polštářek se už ani nepokouším, jen obdivuji!
    Alenko, krásné Vánoce !

    OdpovědětVymazat
  6. ALENKO, KRÁSNÉ A POŽEHNANÉ SVÁTKY VÁNOČNÍ PŘEJI A DO NOVÉHO ROKU HODNÉ A PŘÁTELSKÉ LIDIČKY KOLEM SEBE, ŠTĚSTÍ, LÁSKU A HLAVNĚ ZDRAVÍČKO.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat