čtvrtek 9. února 2012

Týmová práce

Venku mrzne,chumelí a já se po večerech při šálku horkého čaje a plápolání  krbu připravuji na jaro.
A nejen já.Tentokrát přiložil ruku k dílu i můj muž a vyřezal mi ze dřeva mé vytoužené jarní dekorace.Já je už jen natřela,uvázala mašličku a bylo hotovo.
Motýlky mi uháčkovala má sestřička a moc jí za ně děkuji.Já to s háčkem neumím,ale mám štěstí,ona patří k těm šikulkám,které se sním kamarádí.






A ještě Vám chci připomenout soutěž i Míši http://byvicky-michaela.blogspot.com/2012/01/giveaway-soutez.html.Kdo se ještě nepřihlásil, neváhejte,dáreček z Bella Rose stojí  určitě za to.

9 komentářů:

  1. Moc krásní zajdové. U nás chumelí, takže na jaro to zatím nevypadá. Tak proč si ho neudělat alespoň doma. Pohodový den přeji ... Věra

    OdpovědětVymazat
  2. Zajíčkové jsou úpně úžasní :-) Moc krásná jarní dekorace.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásne jarné dekorácie a zajačikovia nemajú chybu. Moc šikovný manžel... Andrea

    OdpovědětVymazat
  4. A já zase mám kamarádku Alenku, která mě těmito krásnými zajíčky podarovala :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Hezký den, Alenko, děkuji za milou návštěvu!
    U tebe už vše dýchá jarem, kytičky, srdénka ... a z ušáků zaječích jsem úplně unešená!!! Máš báječného manžela!
    Pa Maru

    OdpovědětVymazat
  6. Alenko, to jsou krásní zajíčci, chválím manžela za vzornou spolupráci, hezký den,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  7. Alenko, dneska moc zdravím tebe i sestru (motýlci se jí moc povedli) i tvého muže - ti ušáci jsou úžasní! Taky mám doma chlapa šikovného, ale moc zaměstnaného, u nás to na zajíce nevidím...
    Pohodový večer všem u vás, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Alenka, pozdravujem manžela je šikovný a ty si takisto lebo motýlik je krásny.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  9. Děkuji moc za tolik úžasných komentářů a manželovi pochvalu ráda vyřídím.
    Alča.

    OdpovědětVymazat