neděle 26. února 2012

Nedělní večer

Dobrý večer moje milé!
Jsem tu opět s receptem,tentokrát na slané téma.Variací na listové těsto je určitě desítky,já jsem ho dnes zkoušela dělat podle nového receptu od mé kolegyně.Jsou to rohlíčky plněné Nivou.




Po jejich ochutnání jsem musela uznat,že je to úžasná dobrota.Příprava trvá krapet déle,ale výsledek stojí určitě za to.Tady je recept.

Listové těsto rozválíme,potřeme rozšlehaným vajíčkem a rádýlkem rozkrájíme na proužky dlouhé asi 2 x 15 cm.Povrch posypeme strouhanou Nivou.



Poté  proužky rolujeme šikmo do tvaru rohlíčku.Potřeme opět rozšlehaným vajíčkem a posypeme solí.



V troubě  nám rohlíčky krásně nafouknou a zezlátnou.



Pak už jen sklenku dobrého vína a přání krásného nedělního večera.
Vaše Alena.




7 komentářů:

  1. Alenko, vidím dobře - můj oblíbený merlot? To jsme se teď projevila, jasně, nivové rohlíčky jsou k červenému báječné, mňam!
    U vás musíte mít hezký večer!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný začátek nového týdne! Rohlíčky lákají k nakousnutí, voní až ke mně ... a s vínkem se snoubí, pravdu má Helenka! Alčo, moc prima recepty,děkuji...
    Maru

    OdpovědětVymazat
  3. Alenko,
    hned bych s Vámi ráda takový pohodový večer strávila!
    Snad v létě to konečně výjde :-)

    OdpovědětVymazat
  4. ALENKO, ROHLÍČKY VYPADAJÍ BÁJEČNĚ.
    O VÍKENDU URČITĚ VYZKOUŠÍM.
    UŽ SE VÁŽNĚ TĚŠÍM.
    DĚKUJI ZA RECEPTÍK.
    HEZKÝ VEČER.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  5. Alenka, receptík určite vyskúšam, naši majú takúto mňamku veľmi radi.

    OdpovědětVymazat
  6. Alenko, nivu miluju, tak musím vyzkoušet. Krásné odpoledne ... Věra

    OdpovědětVymazat
  7. Tak ty určitě vyzkouším! Vypadají mńamózně :-))

    OdpovědětVymazat