pátek 13. ledna 2012

Pomalu,ale jistě.

Když jsem usedla k počítači,uvědomila jsem si,že je dnes pátek 13.Pro mě je tento den,jako každý jiný.Ani dnes nezahálím a pomaloučku,polehoučku se připravuji na jaro.Při shlédnutí ostatních blogů jsem zjistila,že  nejsem zdaleka sama,těšíme se asi všechny,i když zima se nám nyní ukazuje v té pravé podobě.
Ale inspirací a nápadů je tolik,že mi to nedá a musím už teď v lednu usednout k šicímu stroji a pustit se do těch úžasných oveček a zajíčků.Mám okolo sebe hodně lidí,kterým bych chtěla udělat radost a obdarovat je.Protože dárečky ručně vyrobené a od srdíčka jsou ty nejhezčí.
Přeji krásný den,Alena.









7 komentářů:

  1. Máš úplnú pravdu s tými darčekmi, zajačik je krásny. Na také niečo som ešte nedostala odvahu. A to že je dnes piatok 13. som si ani neuvedomila až keď som si prečítala príspevok na Tvojom blogu. Veľa šťastia Andrea

    OdpovědětVymazat
  2. Alenko, takový dáreček, to bych skákala metr vysoko! Jsou kouzelní! Stejně jako fotky z tvého bydlení, moc příjemné, vkusné!
    Pohodový víkend, moc zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  3. ALI, TAKÉ ŠIJU A MOC MĚ TO BAVÍ.
    ZROVNA VČERA JSEM DOKONČILA PTÁČKY.
    TVÉ ŠITÍČKO JE MOC HEZKÉ.
    URČITĚ UDĚLÁ RADOST.
    PĚKNÝ DEN.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  4. Alenko,
    měla bych si z tebe vzít příklad a konečně také zasednout k šicímu stroji a přivolat všemi těmi zajíčky a ovečkami jaro:-)
    Ale nevím, nevím, zda se mi tohle podaří;-)
    Pro začátek hlásím, že už jsem připojená odedneška i z domova :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Alenka, na tú jar si trochu počkáme, ale fotky sú krásne.

    OdpovědětVymazat
  6. Za Tvoj krásny blog niečo u mňa máš. Andrea

    OdpovědětVymazat